الگوی ترویج صفحه‌نمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطب با محتوا

سمیه لبافی؛ علی اصغر کیاء؛ امرالله تقوا

دوره 8، شماره 31 ، مهر 1401، ، صفحه 108-77

https://doi.org/10.22054/nms.2022.47898.860

چکیده
  استفاده از صفحه‌نمایش دوم تجربه جدید در تماشای تلویزیون است و به بیننده اجازه می‌دهد که به شیوه‌ای متفاوت با یک برنامه تلویزیونی تعامل داشته باشد. پژوهش حاضر، با رویکرد کیفی و روش تحلیلتم باهدف شناسایی عوامل مؤثر بر ترویج و توسعه صفحه‌نمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطبان با تلویزیون در افغانستان انجام شده است. در این راستا از ابزار ...  بیشتر